![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZYs5hmsubX9sDVuQQ6qzXc4avr90lqNRo-qC_clM7KR0qvy5bGVGCOkvLCeI7RRtLSuzu4B5lBH9u7MliSe7VdstI9rBIPCDWZjjpmqbuZURoQGjXkWoezf0DX0BgQ4JM1b0hyRyRNDMG/s200/2012-04-08_183351_461.jpg)
Húsvétra kaptuk, mondhatni a nyuszi tojta az Alföld pályahálózat új változatát. Ahogy arról már korábban beszámoltunk, kibővült a pálya: immáron Nyíregyháza és Záhony között is vonatozhatunk. Így tehát már semmi sem akadályozza meg a virtuális mozdonyvezetőket abban, hogy lenyomják mondjuk az IC 623-as – amit nem mellesleg az alapcsomagban meg is kapunk.
Emellett kellemes meglepetés, hogy – a pálya leírása szerint – a Nyíregyháza-Átrakó és Sóstógyógyfürdő közötti szakaszon a 2009-ben megszűnt óta szüneteltetett személyforgalmú kisvasúton is közlekedhetünk, ha van arra alkalmas járművünk.
Emellett kellemes meglepetés, hogy – a pálya leírása szerint – a Nyíregyháza-Átrakó és Sóstógyógyfürdő közötti szakaszon a 2009
A Rőfi Ákos fejlesztette Alföld történetével, fejlődésével hamarosan részletesen is foglalkozunk, most álljon itt néhány kép az új pályáról.
Immáron értelme van kijárni Nyíregyházáról! Irány Záhony a 6114-essel
Nyíregyháza-Vásártér. Várják a kisvasút vonatát...
Rajtra kész a Bereg IC Záhonyban
Az Alföld 6.1 a www.alfold.tk oldalról tölthetlő le elvileg, de e sorok megjelenésekor az oldal nem működött. A pálya magyar MSTS-fórumban található topikjában azonban a felhasználók alternatív letöltési lehetőségekről is gondoskodtak.
Halász Péter