2013. 09. 04.

Készül az első kék FLIRT

Elkészült az első kék FLIRT kocsiszekrénye a Stadler szolnoki gyárában. Az első vonatok jövő tavasszal jöhetnek.


A MÁV-START kötelékében forgalomba álló új járművek a jelenlegi tervek szerint a Budapest–Székesfehérvár, Budapest–Pusztaszabolcs, Budapest–Esztergom, Budapest–Szob, Budapest–Veresegyház–Vác és Budapest–Cegléd–Szolnok vonalakon közlekednek majd. Az első vonatokat 2014 tavaszán, az utolsó járműveket egy évvel később kell leszállítani a MÁV-nak és a GYSEV számára.
A vonatok végszerelését a Stadler bussnangi gyárában végzik majd, ahol a korábbi adag MÁV-FLIRT esetében is így volt ez. A vonatok a korábbi vonatoktól eltérő színtervvel jelennek majd meg a hazai síneken.

(fotók: MÁV Zrt.)

RegionalBahn információk

3 megjegyzés:

  1. Flottaszín ide, flottaszín oda, nekem valahogy a piros vidámabbnak tűnt. Ráadásul ez tényleg nem MÁV-kék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs itten hiba, hibátlanul ki fog ez fakulni MÁV-kékre. :)

      Az érdekes kérdés tényleg az, hogy az immár öszvér (ti. villany, de mégis piros) első 60 FLIRT idomul-e az újra elővett sémához. Az pedig már végképp fejvakarós téma, amit az IC+ kapcsán is elővettünk: miért is van most annyiféle színterv úgy általában, ha elvben legalábbis van egy (?) konszenzus.

      Törlés
    2. Az öszvérek szerintem szintén bekékülnek, ha aktuális lesz az újrafényezésük. Ami az IC pluszt illeti, az alapvető kérdés az, hogy mennyi lesz ebből a koncepcióból, és mikor. Ha már nem fog ennyire nagyon az újdonság erejével hatni, szerintem azok is megkapják a MÁV-os kabátot. Ld. a 2G IC kocsikat, két éve elkezdték a szokásos gyorsvonati színeket festeni rájuk (sötétszürke tető, achátszürke csík, fekete forgóváz - korábban mind a három "testrész" ugyanolyan szürke színű volt, régi képeken meg lehet nézni).

      Törlés

Figyelem!

Oldalunkon bizonyos esetben, elsősorban régebbi írások esetén vagy időszakosan valamennyi írás esetén előzetesen moderáljuk a hozzászólásokat vagy a hozzászólások lehetőségének időszakos vagy tartós felfüggesztését. Amennyiben erre nem kerül sor, úgy fenntartjuk az utólagos moderáció jogát. Moderációs alapelveinkről részletesebben az Impresszumban olvashatnak.