![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTH9Z9cpc0Jh02eKWkVbm_abWn1_UQE95cFZ-q9vsV2gGeZwZDvYl30u5_wr2FtiXj1idLg98MSc0IZKdB-zpWG7arclhbGqplzaiTPnWaKk6t2p579kFe_jb4is3p8hGy7d5gQyp3E_IV/s1600/nyugati_-_d55_(d55).png)
A játszható asztalok közül várhatóan Monor, Bakonysárkány, Moha–Moha rakodó, Zichyújfalu–Börgönd, Dunakeszi, Biatorbágy, Kőbánya–Kispest, és talán Hegyeshalom várja majd az érdeklődőket, akiknek a két napos rendezvényen lehetőségük lesz élőben is megismerkedni a kiadás előtt álló szoftverrel, valamint annak készítőivel. A felsorolásból az is látszik, hogy a forgalomirányítás kedvelői széles választékból meríthetnek majd, mind a berendezések életkora, mind kezelésük nehézsége szempontjából. A fejlesztők elmondták azt is, hogy komoly újdonság nem várható, legalábbis ahhoz képest, amilyen stádiumban a program fejlesztése a tesztünk elkészítésének idejekor állt.
A pontos helyszínről, a programokról, és a belépőjegyekről a Vasúttörténeti Park saját weboldalán tájékozódhatnak az érdeklődők.
Kőbánya-Kispest állomás biztosítóbrendezése virtuálisan kipróbálható lesz majd a TEMOFESZT-en, a TerVez2 csapatának jóvoltából
(képernyőmentés: Nánási Zoltán)
(képernyőmentés: Nánási Zoltán)
Nánási Zoltán