![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNaybuXMG_-8TGbfBXtrn9p1LJ0E-qAvCPJHXK5yDxhu_1fX_2u4jz6X5o2VOuX3l0bTRdSBPmFaEE2Prod21X2xjJCzWHkEA6XZvNWkMWaLvnJAJg2nDPBE_uTrxvX2FK3G6igyIfHRgMST0fYYD5FAo3eGHyBFCvSDdC7ftI34uLbx04v1aVtgmP/s200/DSC_7885.jpg)
2:17 Mi lesz veled GYSEV?
11:20 Halad a Railjet Hegyesben?
22:25 A közvetlen pozsonyi vonat megszűnt...
25:20 ...de bezzeg régen a Szilivel Pozsony felé közlekedő Dacia!
26:00 Közlekedési módváltási csend.
36:15 Járműhelyzet 2023-ban.
55:47 Díjszabási változások
58:36 Az ÖBB tiroli Talent 3-asai.
1:04:24 Menetrendszerűség Aachentől Ágerdőmajorig.
1:11:00 Időjárási anomáliák az ÖBB-nél.
1:12:45 2023 az RhB-nál.
1:17:28 2023 Thüringiában.
1:20:21 2023 Hegyeshalomban.
1:21:40 2023 a kapacitás tekintetében.
1:25:44 A 444 cikke a 2023-as év internetes trendjeiről itt olvasható.
Ahogy ígértük íme az eredmény: Dénes végül még 2023-ban, egy elhanyagolható 20 perces késéssel érkezett Budapestre, ahogy Szabolcsot is a Torinóban érte az új esztendő első órája.
Közreműködők: Adorján Péter, Berky Dénes, Halász Péter, Mellár Marcell, Magyarics Zoltán, Szundi Szabolcs
Szerkesztő: Halász Péter
Station voice: Pongrácz Dániel
Zenék:
- Silent Partner: Winter Embrace
- September: Florida
RegionalBahn szerkesztőség