2011. 04. 26.

Szilveszteri maradék

Tulajdonképpen tavalyi dolgokról lesz most szó, lévén szilveszterkor jelentek meg a tíz éves szimulátorhoz, a Zusihoz a legfrissebb kiegészítők. Van miből válogatni a virtuális mozdonyvezetőknek.





Karácsonyi csomagnak indult, de végül szilveszteri lett a Zusi legújabb kiegészítőiből. Némi csúszás azonban belefér és meg is érte várni, hiszen a bőség zavarával küzdünk, amikor mostani összeállításunkat készítjük.

Az osztrák-magyar K.u.K. Netz végpontjáról, Wörgl Nordbahnhofról indult a dupla Railjet-szerelvény
Ha már a járműveknél tartunk: új vezetőállást kapott az ÖBB 1040-es sorozatú gépe. Újdonságként megjelentek a cseh vasút Z1-es kocsijai, ráadásul a korábbi és a legújabb színterv szerinti változatot is megkapjuk. Ugyancsak újdonság a Vossloh G1206-os tolatómozdonyának svájci variánsa, ráadásul három változatban: a BLS, az SBB Infra és az SBB Cargo üzemeltette példányt is irányíthatjuk.

Most már van mit húznia a cseh villanymozdonynak – igaz, a képen a kelet-német vasút, a DR számára épült kivitel látható
Vonatba még nem soroztuk, de a „stúdiófelvétel” már elkészült a ČD Z1-es kocsijairól
Szintén újdonság a Siemens Desiro MainLine. Ezt a járművet a Linke Rheinstreckéhez készült 2010-es menetrendben használhatjuk is. E menetrend érdekessége, hogy az MRB vonatai közül nem ér mindegyik véget Koblenzben, van olyan lehetőségünk, hogy a teljes, száznegyven kilométeres vonalat végigvezessük mindenhol megálló személyvonattal – eddig erre csak teher- vagy távolsági vonatokkal volt lehetőségünk.

Brühlbe érkezett az MRB Desiro ML motorvonata

Az új járműhöz új vezetőállás is dukál. A képen a Desio ML vezetőasztala. A jobb oldali – jelenleg sötét – monitoron nyitott ajtók mellett az utasteret láthatjuk
A Köln–Wien Westbahnhof viszonylatú éjszakai vonatot, a Hans Albers EN közvetlen kocsijait továbbító járatot is vezethetjük a Linke Rheinstrecke új, 2010-es menetrendjében. A kiegészítő a 20-04 óra közötti időszakot mutatja be
Ugyancsak érdemes megjegyezni, hogy megújult a svájci fantáziavonal, az Insubria és részben ennek alapját képező a Neustadt-Nonnendorf hálózat is. Utóbbi készenáll arra, hogy majdan összekössék egy másik fantázia-hálózattal, az F(R)S nevű pályával.

Megújult a Neustadt-Nonnendorf pálya is. A képen látható alagúton juthatnánk el az F(R)S hálózatra, de az összefűzés még várat magára
Mindezek mellett hivatalosan is megjelent a Soundthesizer nevű kiegészítőhöz a nyugat-német V160-as mozdonycsalád hangcsomagja s a programmal és a kiegészítőkkel igazán élvezetessé tehetjük a dízelmozdonyozást.
Valamennyi kiegészítő az évtizedes program honlapjáról, a www.zusi.de oldalról tölthető le a teljes verzióhoz.

Apró részletek a Neustadt-Nonnendorf pályán, a neustadti fűtőházban: vizsgálóakna lépcsővel és a program nevét sem felejthetjük el
Halász Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem!

Oldalunkon általában előzetesen moderáljuk a hozzászólásokat vagy a hozzászólások lehetőségének időszakos vagy tartós felfüggesztését jogát fenntartjuk. Amennyiben erre nem kerül sor, úgy fenntartjuk az utólagos moderáció jogát. Moderációs alapelveinkről részletesebben az Impresszumban olvashatnak.