2012. 07. 24.

Kérdés? Nincs!

A MÁV-START a mai napon indította el az internetes felületen és a vonatokon az utasok elégedettségét vizsgáló felmérést. A kérdőívet mi is szerettük volna kitölteni, de egyelőre úgy tűnik, hogy a MÁV-START szolgáltatásai annyira tökéletes, hogy ezt meg sem kérdőjelezheti senki sem, ugyanis a megválaszolandó kérdések e sorok megjelenésekor még nem érhetők el a www.mav-start.hu oldalon.
Az ügyben természetesen keressük Hackl Mónikát, a MÁV Zrt. megbízott kommunikációs igazgatóját, azonban egyelőre nem érjük el telefonon – bizonnyal a kérdések megírásán fáradozik, azért nem ér rá megmagyarázni a felmérés kezdeti sikertelenségét.
A MÁV-START oldalán egyelőre nincsenek kérdések, amiket megválaszolhatnánk. Talán lesz vagy a MÁV-START annyira tökéletes, hogy nincs is miről faggatni az utasokat?

Frissítés: 11 órakor már működött a rendkívül bonyolult kérdéseket tartalmazó kérdőív. Mindenkinek javasoljuk, hogy töltse ki, hátha, esetleg, netalán, valamilyen fatális véletlen folytán a MÁV-csoport még figyelembe is veszi az utazók véleményét. Bár vannak fenntartásaink... Főleg, hogy a helyesírás sem a legjobb a kérdőíven, hiszen már az elején hiányoznak ékezetek... És még valami: a MÁV-csoportnál a szóvivői feladatot ellátó Hackl Mónika továbbra sem válaszol megkeresésünkre.

A teljes kérdőív immáron 11 óra óta elérhető

RegionalBahn információk

1 megjegyzés:

  1. Vajon a vonalakat miért nem kérdik? Elég nagy kontraszt van egy 1-es és egy 5-ös vonal között. Szerintem ez is elég fontos információ lenne.

    VálaszTörlés

Figyelem!

Oldalunkon bizonyos esetben, elsősorban régebbi írások esetén vagy időszakosan valamennyi írás esetén előzetesen moderáljuk a hozzászólásokat vagy a hozzászólások lehetőségének időszakos vagy tartós felfüggesztését. Amennyiben erre nem kerül sor, úgy fenntartjuk az utólagos moderáció jogát. Moderációs alapelveinkről részletesebben az Impresszumban olvashatnak.