2012. 07. 13.

A legújabb Ikarus

Forgalomba állt a magyar főváros legújabb Ikarusa. Az ARC tervein alapuló Ikarus V187-es hétköznap a 7-es, hétvégén a 109-es autóbusz útvonalán jár majd. A Budapesti Közlekedési Központ és a BKV közleménye szerint a 18,75 méter hosszú, alacsonypadlós, légkondicionált utasterű csuklós autóbuszt egy CUMMINS ISL 8.9 E5 320B típusú motor hajtja, ami teljesíti az EURO-5 kibocsátási normát is. Kép a hajtás után.

Az MDD-721 forgalmi rendszámú Ikarus V187-es hétköznap a 7-es vonalán, hétvégén a 109-es autóbusz útvonalán közlekedik. A felvétel az Erzsébet híd budai hídfőjénél készült a jármű első üzemnapján
(fotó: Halász Péter)

RegionalBahn információk

3 megjegyzés:

  1. Szóval akkor ez sem végleges, csak amig a régi Ikarusokat javítják. Mire oda jutunk, hogy a BKV vegyen akár 1 Ikarust is, addigra már 20 éves lesz ez is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért kellene Ikarust vennie? Miért nem vehet a BKV (vagy bármelyik üzemeltető) Credo Citadellt, Mercedes-Benz Citarot, Solaris Urbinot vagy akármit? Hoz a VT-Transman 150 MB Citarot és ez elég arra, hogy Budapestről végre, talán eltűnjenek a legroncsabb Ikarusok.

      Törlés
    2. Vegyem bármit, de lehetőség szerint olyat, aminek egy része Magyarországon gyártott.

      A VT-Transman 150 busza pedig nem segít sokat, mert azokon a vonalakon eddig is ők szolgáltak.

      Törlés

Figyelem!

Oldalunkon bizonyos esetben, elsősorban régebbi írások esetén vagy időszakosan valamennyi írás esetén előzetesen moderáljuk a hozzászólásokat vagy a hozzászólások lehetőségének időszakos vagy tartós felfüggesztését. Amennyiben erre nem kerül sor, úgy fenntartjuk az utólagos moderáció jogát. Moderációs alapelveinkről részletesebben az Impresszumban olvashatnak.