Ahogy haladunk az időben előre és érkeznek folyamatosan az új buszok, úgy csökken a közforgalmú a 200-as Ikarusok száma. A 256-osból napjainkra már csak egy darab maradt. Tóth Márk ezzel a kocsival szervezett fotóstúrát Ózd szépen sárguló festői vidékére október 12-én.2025. 12. 09.
Borsodi modellkedés – fotósmenet az utolsó közforgalmú 256-ossal
Ahogy haladunk az időben előre és érkeznek folyamatosan az új buszok, úgy csökken a közforgalmú a 200-as Ikarusok száma. A 256-osból napjainkra már csak egy darab maradt. Tóth Márk ezzel a kocsival szervezett fotóstúrát Ózd szépen sárguló festői vidékére október 12-én.2025. 12. 07.
Visszatér a British Rail
Nagy-Britanniában nem olyan régi dolog az állami vasút és nem is sokáig létezett. Több évtizede a British Rail helyett különféle magáncégek intézték a forgalmat koncessziók keretében. Most viszont visszakozik a kormány és újra- vagy éppen visszaállamosítja a személyszállítási szolgáltatásokat. Ennek miértjeit járjuk körbe mostani adásunkban.2025. 12. 06.
Hétvégi gyors – 2025. december 1-6.
Nemzetközi buszteszt Nyugat-Magyarországon. Átalakítják a TWINDEXX-eket Svájcban. Utolsó köreit rója az M.IX/A Budapesten. Angliában hibridre váltottak. Berchtesgaden Ausztria felé húz. Szlovákiában akkumulátoros vonatot vettek. Jegyeket kezdett árulni a Westbahn. Különlegesebb Citylinkek a láthatáron.
2025. 12. 04.
Korszerűsödő metró
Norvégia fővárosában az elmúlt nyáron – ami ott is a júliust és az augusztust jelenti – fontos fejlesztések értek célba, még ha nem is mindegyik látványos az utasok számára. Alagút- és állomásfelújítás, új biztosító berendezés és költségnövekedés jellemezte a naposabb hónapokat a téli sportokról ismert skandináv nagyvárosban.2025. 12. 03.
Halmozottan hátrányos metrók
Feliratkozás:
Megjegyzések (Atom)
