![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwI851798ENUOxqQ3eUkf0HjTEPWuhYh7i66L8nQV0theuOUd-ahFiGlN203Mtg0DE8-ettIe8a8Z6gw5hkxOyUKJNfX4jdZX5A7FGkDFoSfEG12Q-OmlsgiZtl77WAFFFZJSYFepI3Cb2KA6_2BpRln628OuKBpjvasRHlfIXT250hV8y4Xtz7ZLm/s10644/tramlink_tpg_rendering.jpg)
Még az év vége előtt gyorsan szerződést kötött a tpg és a Stadler Rail AG egy már nyáron odaítélt tender eredményeként 38 TRAMLINK szállítására. Bár már ez a mennyiség is tekintélyes egy ekkora üzem esetén, további 25-re is van opció, így a '80-as évek végén épült klasszikus DAV-villamosokat teljesen ki tudják majd váltani még a növekvő hálózaton is. Korábban már összesen 41 TANGO érkezett a városba, így a városi cég már évtizedes kapcsolatot ápol a gyártóval.
Az 1980-as években beszerzett villamosok az új Stadlerek érkezésével tűnnek el végképp a genfi sínekről.
(fotó: Berky Dénes)
(fotó: Berky Dénes)
Az új villamosok 44 méter hosszúak és 2,3 méter szélesek lesznek, összesen pedig 250 utast szállíthatnak. A valódi forgóvázas kialakíás mellett is teljes hosszában akadálymentes lesz a beltér, az ablakok pedig a korábbinál nagyobbak lesznek a komfort növelése érdekében. A jármű orráról azt írja a Stadler, hogy a tpg kívánalmai szerint alakították egyedire, mi azért erősen a TINA vonásait látjuk benne.
Feltűnő jelenség lesz
(grafika: Stadler Rail AG)
(grafika: Stadler Rail AG)
Különleges fedélzeti szolgáltatásokról (USB-port, WIFI, stb.) és az árazásról sem adtak hírt, csak a környezetbarátnak mondott CO2-töltetű klímáról. Forgalomba állásukra 2025-ben lehet számítani.
Adorján Péter