
11:40 – End of car cushioning eszközök az Amsted Rail kínálatából
25:10 – Roadrailer cikkünk
27:20 – Cikk az abszolút leghosszabbról: a 86 láb, azaz 26,2 méter hosszú boxcar
27:30 – Plate méretek az AAR kézikönyvéből - a H és K a legnagyobbak, 6.17 méter az űrszelvény teteje a sínkoronától
27:50 – A ChevyVega és a Vert-a-Pac rövid összefoglalása - a koncepció bukása után a dobozok mentek a levesbe, de a pőrekocsikat felhasználták
36:40 – Hűtőkocsis tehervonat és egyebek Kalifornia vaspályáin
46:50 – Class I-II-III bevételi határok / kategóriák
1:03:20 – „Granger Roads”, azaz középnyugati agrárvasutak - archetípusuk a Galena & Chicago Union Railroad, mely az első vasút volt Chicagoban 1848-ban és bár nem agrárvasútként indult, hamar erre tevődött át a hangsúly
1:08:40 – Személyszállítás előnye, illetve Amtrak kontra Canadian National bírósági ügy a City of New Orleans kapcsán és Amtrak 50. évfordulós podcast-adásunk
1:14:30 – Buckingham Branch Railroad, és egy helyreigazítás: nem Capitol Limited, hanem a Cardinal jár erre; mindkettő Chicagoba tart, csak más útvonalon, a Cardinal kalandosabb módon és csak hetente háromszor, míg a Capitol Limited naponta és alapvetően fővonalakon
1:20:45 – Pályakategóriák, engedélyezett sebességek
1:25:05 – Southern Pacific-Union Pacific egyesülés döntési dokumentuma, 17. oldalon a BNSF pályahasználati egyezménnyel
1:30:45 – A salamoni döntés: Conrail Shared Asset Operations - amikor két rivális osztozik az értelmesen feloszthatatlan pályákon
1:37:50 – A furcsa „félönálló” vasúttársaságok mintapéldánya, a Saint Louis Southwestern („Cotton Belt”)
1:38:40 – Rúdáramszedős dízel tolatómozdonyok a Pacific Electric hálózatán
Közreműködött: Berky Dénes, Halász Péter, Magyarics Zoltán, Mellár Marcell, Szundi Szabolcs.
Station Voice: Pongrácz Dániel.
Zenék: Silent Partner - Winter Embrace; September - Florida.
RegionalBahn szerkesztőség