2017. 09. 03.

Megállj a Locomore-nak


Elmaradó vonatok és facebook-nyilatkozatháború tarkítja a hétvégét Németországban.







A csődbe ment, majd a Leo Express és a FlixBus kooperációjában újraindított Locomore megint a tárolóvágányon találta magát. A FlixBus facebook-oldalán jelent meg tegnap egy hír, miszerint a  szombati LOC 1819 (Berlin-Lichtenberg 14:28–21:20 Stuttgart Hbf) számú járatuk a Stuttgartban el nem végzett 48 óránként kötelező kocsivizsgálat miatt nem tud Berlinből visszaindulni. A vonatelmaradás okaként a DB által foglalkoztatott kocsivizsgáló lett a bűnbak, mert állítólag megtagadta a megrendelt szolgáltatás elvégzését. Az esetet valószínűsíthetően a hivatalos úton felül és a transzparencia jegyében a DB Personenverkehr facebook-oldalára is bejegyezték a FlixBus szerkesztői.

A Störungen im Bahnverkehr oldal által reggel nyilvánosságra hozott, az egyik érintett kocsivizsgálónak tulajdonított üzenetben a járművek alkalmatlanságáról (ajtó- és fékhibák, nyílt rendszerű mosdók) olvashatunk. A DB AG az ügyben még nem nyilatkozott, így az ő álláspontjuk nem ismert.

A vasárnapi LOC 1818 (Stuttgart Hbf 06:21–13:32 Berlin-Lichtenberg) járat nem indult el és az ellenirányú LOC 1819 elindítása is csak akkor lehetséges, ha délig Berlinben valaki elvégzi a kocsivizsgálatot. A FlixBus az elmaradt járatok utasait közvetlenül is értesítette és a jegyeket vagy átfoglalta, vagy a pluszban vásárolt azonos útirányú jegyeket visszatéríti.

RegionalBahn információk

4 megjegyzés:

  1. > nyílt rendszerű mosdók

    Ha teheneket szállítanak tehervasúton, azoknak is van vákuumos vécé a marhavagonban? De általában a magánvasutak gördülő állománya korszerűbb, mint az államiaké, szóval nem kell minden vádat elhinni.

    Olaszországban az állami FS megpróbálta elszabotálni az NTV szabadpiaci személyszállító szolgáltatásának beindítását, de ott nagyon magas szintről meg lett oldva a probléma (az NTV tiszteletbeli elnöke Luca di Montezemolo a Ferrari volt vezérigazgatója, az ő idejében szerezték az F1 világbajnoki címeket).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Ha teheneket szállítanak tehervasúton"

      Európában az állatszállítás gyakorlatilag kihalt. Egyszerűen nincs ilyen.

      Törlés
  2. Tamás, legalább az alapvető dolgoknak nézzen utána a német vasúti piaccal kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  3. Végül a DB Regio meghátrált ebben az ügyben, remélem a Flix-Locomore bepereli őket kártérítésért. Az európai személyvasút el fog pusztulni, ha "dögöljön meg a szomszéd tehene is" hozzáállást tanúsít, a távolsági pullman buszos és a légitársasági ipar pedig piknikezni fog a sírján.

    VálaszTörlés

Figyelem!

Oldalunkon bizonyos esetben, elsősorban régebbi írások esetén vagy időszakosan valamennyi írás esetén előzetesen moderáljuk a hozzászólásokat vagy a hozzászólások lehetőségének időszakos vagy tartós felfüggesztését. Amennyiben erre nem kerül sor, úgy fenntartjuk az utólagos moderáció jogát. Moderációs alapelveinkről részletesebben az Impresszumban olvashatnak.