![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcmeoMSnnhTzF0r7iClNRxOVT0AJn30xE2-bvJdRbnwZtQI3CIaC2hpWuwtdCLalBJLETrKIPq0NIFsFqptKWINs0d2FzfySFw57s6Nt6OOIaqL0k72RopGHtZGRUXgxyuPmRGrVHKQ72n1yGSf2CSSKFIL_SaiAFj-ioG_-NINTMtNMBIAVR92Ept/s200/DSC_4907.jpg)
Shownotes
01:18 – A frankfurti utalás annak szól, hogy a vonatban közlekedő egyik (amúgy Budapest–Břeclav viszonylatú) fekvőhelyes kocsi a BTEX-től bérelt jármű és ilyen szerepelt az egyik Tatort-epizódban is, amelyről itt írtunk részletesebben.
A BTEX-től bérelt fekvőhelyes kocsi.
01:28 – Az 59-80 001 és 59-80 003-as Bc sorozatú kocsikat a MÁV-START a hatvani retró hétvégén ülőhelyes kocsiként is bevetette már.
A Metropolban futó egyik retró fekvőhelyes kocsi.
04:00 – Az előzetesen várakozásainkat, becsléseinket az InnoTrans kapcsán már az „előhangban” részleteztük.
05:28 – Magyarics Zoltán kollégánk a 2018-as InnoTranson olyan alaposan kifaggatta a belorusz függővasút tervezőit-megálmodóit, hogy már-már el is adták volna neki hazai építésre – erről a 2018-as InnoTrans első napi beszámolójában és podcastunkban beszéltünk.
Közreműködött: Adorján Péter, Halász Péter, Mellár Marcell.
Station Voice: Pongrácz Dániel.
Főcímzene: Silent Partner - Winter Embrace.
RegionalBahn szerkesztőség